شما هم به معدن کاری تو معدن سکه علاقه مند هستید؟!

کار در معدن جزء سخت ترین کارهای دنیا به حساب میاد. ولی معدن کاری تو معدنی که درآمدش به صورت کامل برای خودت هستش، هر چقدر هم که سخت باشه، در نهایت لذتبخشه. اگر این کار به صورت خودکار به کندن و جمع آوری سکه بپردازه که خیلی دل چسبتره. اگر داخل معدن گرم و تاریک هم نباشه که فوق العادست.استخراج سکه از معدن کویین

حفاری در معدن سکه (Coin Mining) از خیلی وقت پیش رواج داشته است. تبدیل این سکه ها به ارز رایج در کشور ما به تازگی قانونی و ساده شده است. یکی از دلایل فروش سخت افزارهای ماینینگ و رواج بیش از حدش هم همین مطلب است. درآمد ساده از این راه افراد زیادی را مجاب به خرید این سخت افزارها میکند.

شاید علاقه داشته باشید تا با رایانه شخصی خود از این کسب درآمد بهره ببرید!

خیلی ساده هستش. یکی از برنامه های رایج ماینینگ رو دانلود و به استخراج سکه بپردازید. یا مرورگر کریپتو را دانلود و شروع به زیرمجموعه گیری و کسب درآمد آسان نمایید.  هر چه سخت افزار رایانه شخصیتان قویتر باشد زودتر به جمع آوری سکه می رسید. اگر سخت افزار قوی ندارید، شروع به زیر مجموعه و عضوگیری نمایید. این کار باعث میشود از سخت افزارهای زیرمجموعه در اسخراج کمک شود. به نوعی یک شبکه پردازشی گسترده شکل میگیرد که یک هدف واحد دارد.

مشکلات پیش رو:

یکی از مشکلات در درآمد سکه میزان برق مصرفی توسط سخت افزار شماست. هرچقدر سخت افزار شما کم مصرفتر سود استخراج شما بیشتر خواهد شد. اگر از دستگاههای مخصوص ماینینگ استفاده نمیکنید، بهترین انتخاب برای شما استفاده از کارت گرافیک برای پردازش الگوریتم های هش(HASH) می باشد. کارت های گرافیک در پردازش های موازی سرعت و عملکرد به مراتب بهتری نسبت به پردازنده اصلی (CPU) هستند. یا بهتر است از مادربوردهایی استفاده نمایید که از چندین کارت گرافیکی به صورت همزمان پشتیبانی می کنند.

در نهایت اگر به فکر کسب درآمد از استخراج سکه از معادن هستید، ابتدا سخت افزار مناسب را با بودجه خود خریداری نمایید. زود شروع به نخستین استخراج خود کنید و بدونید کاری هست که تمومی ندارد.

 

برخی از نظرات

ارسال نظر

نام
ایمیل
وب سایت
پیام