دوره حرفه ای MBA و DBA

تب آموزش مجازی و آنلاین در کشور داغ شده است. روی کاغذ ایده ای عالی است که بتوانید بدون خروج از خانه یا در مسیر محل کار تا خانه، در کلاس تعاملی درس شرکت کنید و برای عبور از شرایط خاص موجود، آموزش ببینید.

اما خیلی زود روی دوم سکه نمایان شد و موج گسترده ای از نارضایتی، مخاطبان آموزش آنلاین را فرا گرفت. قطع و وصل مکرر صدا، بسته شدن گاه و بیگاه کلاس آنلاین و از همه بدتر ناتوانی مدرسین در انتقال مناسب محتوا و ایجاد تعامل در کلاس آنلاین، از شایعترین مشکلات به شمار می روند.

دوره هایی مثل MBA و DBA به لحاظ جایگاه شغلی شرکت کنندگان، سطح علمی دوره و همچنین هزینه ای که دانشجویان پرداخت می کنند، در سطح بالاتری از سایر آموزشها قرار دارند. لذا در چنین شرایطی میزان نارضایتی از عملکرد اساتید و سیستم کلاس آنلاین بسیار بالاست. شرایط ویژه اقتصادی کشور به شدت مدیران کسب و کار را نیازمند آموزشهای موثر و سطح بالا نموده است. اما مجالی هم برای حضور در کلاسهای ضعیف آنلاین نیست.

برخلاف تصور، آموزش آنلاینِ سطح بالا، همان آموزش حضوری نیست که بر روی بستر اینترنت برگزار می شود. چون:

  • استاد، علاوه بر دانش تخصصی باید مهارت انتقال مطلب و ایجاد بحث و تعامل را در تدریس آنلاین داشته باشد.
  • نرم افزاری که برای کلاس آنلاین استفاده می شود باید بتواند در مقابل وضعیت اینترنت ایران، بالاترین راندمان را از خود نشان دهد.
  • مرکز آموزش آنلاین باید دارای تخصص و تجربه موثر باشد تا با درکی درست از شرایط موجود، توانایی ارائه راه مناسب را داشته باشد.

موسسه آموزش عالی فن آوران حکیم با مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری با همکاری آکادمی مجازی ایرانیان با ۱۱ سال تجربه در برگزاری ۳۱ دوره آنلاین MBA برای فارسی زبانان در کشورهای مختلف و مرکز EBS سوئد، ۳۲مین دوره آنلاین MBA را با پیشنهادی ویژه معرفی می نمایید.

  • حضور مجربترین اساتید کلاس آنلاین کشور با دانش و تجربه تدریس در حداقل ۲۰ دوره آنلاین در کشورهای مختلف.
  • استفاده از بهترین سیستم مدیریت کلاس آنلاین جهان با قدرت عملکرد در اینترنت ضعیف کشور.
  • وجود اکوسیستم آنلاین آموزشی ویژه، جهت موفقیت مدیران شرکت کننده در دوره.
  • ارائه گواهینامه مورد تایید وزارت علوم، گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای و گواهینامه مرکز EBS سوئد در پایان دوره.

 

برخی از نظرات

ارسال نظر

نام
ایمیل
وب سایت
پیام