برنامه ای برای چاق ها

برنامه Fitbit با ارائه برنامه‌های غذایی مختلف، حرکات ورزشی روزانه و کنترل کیفیت خواب به شما کمک می‌کند تا به اندام ایده‌آل خود برسید و وزن کم کنید. Fitbit یک برنامه ورزشی برای لاغری محسوب می‌شود که تنها به ارائه برنامه غذایی اکتفا نمی‌کند و در کنار آن بر انجام ورزش نیز تاکید دارد. شما در این برنامه می‌توانید برای خود اهداف لاغری تعیین کرده و با Fitbit اهداف خود را دنبال کنید.

سایر ویژگی‌های این برنامه شامل کنترل استرس، شمارش میزان کالری غذاها، کنترل کیفیت خواب، ارتباط با دوستان و کاربران دیگر و همچنین اتصال آن به ساعت‌های هوشمند است. با اتصال این برنامه به ساعت‌های هوشمند خود می‌توانید میزان کالری سوزانده شده و تعداد قدم‌های خود را بررسی کنید. به طور کلی برنامه Fitbit یک اپلیکیشن برای کاهش وزن آسان است که با نصب آن می‌توانید به تناسب اندام دلخواه خود برسید.

برنامه Fitbit توسط .Fitbit, Inc تولید شده و به صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است، این برنامه تاکنون بیش از ۵۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و در آنجا با کسب امتیاز ۳٫۷ از ۵ توانسته رضایت کاربران را جلب کند.

برخی از نظرات

ارسال نظر

نام
ایمیل
وب سایت
پیام