ویژگی جدید توییتر

ویژگی محدودسازی ریپلای زدن به توییت‌ها در اختیار تمامی کاربران iOS توییتر قرار می‌گیرد و از این پس تمامی کاربران نسخه iOS توییتر می‌توانند انتخاب کنند که چه کسانی به توییت‌هایشان ریپلای بزنند.

توییتر در اوایل سال ۲۰۲۰ اعلام کرد ویژگی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا امکان محدودسازی افرادی را داشته باشند که امکان ارسال ریپلای برای توییت‌هایشان را دارند. این قابلیت به‌صورت محدود نیز در اختیار برخی از کاربران قرار گرفت. حال به نظر می‌رسد که مقامات توییتر از ویژگی محدودسازی ارسال ریپلای راضی هستند و این ویژگی را در اختیار کاربران بیشتری قرار خواهند داد.

درواقع نسخه‌ی جدید iOS  توییتر ویژگی محدودسازی ارسال ریپلای را در اختیار تمامی کاربران قرار می‌دهد. گاهی اوقات برخی از نظرات باعث می‌شود که کاربر نتواند منظور خود از توییت ارسالی را به درستی به مخاطبان برساند و همین امر سبب بروز بحث‌ها یا حتی سوءتفاهم‌ها می‌شود.

ویژگی محدودسازی ارسال ریپلای نیز درواقع به همین منظور توسعه داده شده است و کاربر می‌تواند قبل از ارسال توییتی مشخص سازد که چه کسانی امکان ارسال پاسخ به توییت وی را دارند. محدودسازی نیز شامل سه گزینه می‌شود:

تمامی کاربران (گزینه پیش‌فرض توییتر که با انتخاب آن، هر کاربری قادر به ارسال ریپلای برای توییت مدنظر خواهد بود)
تنها کسانی که کاربر آن‌ها را دنبال می‌کند
تنها کاربرانی که منشن شده‌اند

توییتی که از یکی از دو گزینه آخر استفاده کند، برچسبی خواهد داشت تا کاربران از نوع آن مطلع شوند. با این حال، افرادی که قادر به ارسال ریپلای نیستند، همچنان می‌توانند توییت را تماشا کرده و ریتوییت کند.

از نگاه مقامات توییتر، ویژگی محدودسازی ارسال ریپلای می‌تواند به بهتر شدن محیط توییتر کمک شایانی کند؛ زیرا کاربران به انتخاب خود مشخص می‌کنند که چه کسانی حق وارد شدن در بحث آن‌ها را خواهند داشت. نظر شما در مورد ویژگی ارائه‌شده‌ی توییتر چیست؟ آیا از چنین ویژگی استقبال می‌کنید؟

برخی از نظرات

ارسال نظر

نام
ایمیل
وب سایت
پیام