نرم افزاری برای کاهش مصرف اینترنت

حتماً برای شماهم پیش آمده که به‌صورت ناگهانی بسته اینترنت تلفن همراه یا اینترنت ثابت‌تان تمام شده درحالی که هنوز چند روز به تاریخ پایان بسته اینترنتی شما زمان باقی مانده است. اگر می‌خواهید دیگر با چنین شرایطی مواجه نشوید و کنترل کافی بر میزان مصرف خود یا سایر اعضای خانواده داشته باشید باید از نرم‌افزارهای مختلفی که به این منظور طراحی شده‌اند کمک بگیرید.

My Data Manager یک اپلیکیشن کاربردیست و حجم اینترنت مصرفی را به تفکیک داده موبایل، وای‌فای و رومینگ به شما نمایش می‌دهد. علاوه بر این می‌توانید ببینید که هر اپ چقدر دیتا مصرف می‌کند.

امکان خوب دیگر برنامه این است که قادرید برای زمانی که مقدار مشخصی از بسته اینترنتتان را مصرف کرده‌اید آلارم تنظیم کنید تا My Data Manager به شما هشدار دهد. مثلا تعیین می‌کنید که وقتی ۹۰ درصد بسته‌تان را مصرف کرده‌اید یا وقتی که به حد مصرف روزانه خودتان رسیدید از طرف اپ نوتیفکیشن دریافت کنید.

شاید بهترین قابلیت My Data Manager امکان اتصال چندین دستگاه مختلف برای پایش داده مصرفیشان باشد. در این صورت اگر با خانواده‌تان از یک بسته اینترنت استفاده می‌کنید قادر خواهید بود مقدار حجم مصرفی هر کدام از دستگاه‌ها را ببینید

برخی از نظرات

ارسال نظر

نام
ایمیل
وب سایت
پیام