لنز چشمی واقعیت مجازی سامسونگ با قابلیت ضبط تصاویر

چشم مجازی سامسونگ

 

آینده‌ای را تصور کنید که در آن قادر هستید خاطره‌های خود را برای همیشه ثبت کنید. یا مانند یک مامور مخفی اطلاعات چشم مجازی سامسونگحساس را بدون جلب توجه ذخیره کنید. به نظر می‌رسد سامسونگ درحال تحقق بخشیدن به این رویا است. پتنت هوشمند سامسونگ ( لنز چشمی واقعیت مجازی سامسونگ ) که به تازگی ثبت شده است آینده ارتباطات را دچار تحول شگفت انگیزی خواهد کرد. لنز هوشمند سامسونگ انقلابی در گجت‌های پوشیدنی مرتبط با واقعیت مجازی خواهد شد. سامسونگ قصد دارد دوربین و سنسور‌های مختلفی را در لنز تماسی بکارد تا استفاده از این نوع تکنولوژی‌ها به مراتب آسان‌تر شود. نام این پروژه و پتنت هوشمند سامسونگ ، لنز چشمی واقعیت مجازی سامسونگ می‌باشد.

 

ساختار لنز واقعیت مجازی سامسونگ

لنز چشمی واقعیت مجازی سامسونگ مجهز به یک صفحه نمایش کوچک ، دوربین ، آنتن و چند سنسور است که حرکت چشم‌ها و چشمک زدن را تشخیص می‌دهد. با چشمک زدن ورودی لازم برای پردازش تصویر فراهم می‌شود. برای پردازش تصویر نیاز به یک گوشی هوشمند است. سامسونگ از تلفن هوشمند به عنوان یک تاچ پد استفاده می‌کند در اطراف اینتر فیس ( Interface ) حرکت می‌کند.

 

ساختار چشم لنزی

تاثیر فناوری واقعیت مجازی در پتنت هوشمند سامسونگ

  1. جیم مک گرگور، تحلیلگر اصلی تحقیق Tirias ، خاطر نشان می‌کند: بسیاری از عملکردها و ساختار پتنت هوشمند سامسونگ به واقعیت مجازی مرتبط است. اگر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده متوقف شوند ، بسیاری از محصولات و پروژهای خلاقانه هرگز به وجود نمی آمدند و راه تحقیق بشر با بن بست مواجه می‌شود. من به آینده واقعیت مجازی خوشبین هستم و امیدوارم این تکنولوژی علاوه بر بازی، آموزش وارد دنیای پزشکی نیز بشود.

برخی از نظرات

ارسال نظر

نام
ایمیل
وب سایت
پیام