عرضه نسخه آنلاک A51 سامسونگ در آمریکا

گلکسی A51 سامسونگ پیش‌تر تنها از طریق چند اپراتور روانه‌ی بازار آمریکا شده بود؛ اخیرا مدل آنلاک این گوشی که با سیم‌کارت تمامی اپراتورها کار می‌کند در آمریکا عرضه شده است.

گلکسی ای ۵۱ سامسونگ (Samsung Galaxy A51) از این پس به‌صورت رسمی به‌عنوان دستگاهی آنلاک در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا شناخته می‌شود؛ زیرا امکان تهیه‌ی آن با سیم‌کارت اپراتورهای ورایزن، اسپرینت، Xfinity و AT&T وجود دارد. اگر ساکن آمریکا هستید می‌توانید گوشی آنلاک ۴G موردبحث را با مراجعه به فروشگاه آمازون یا وب‌سایت رسمی سامسونگ به‌نشانی Samsung.com با قیمت ۳۹۹/۹۹ دلار تهیه کنید. هر یک از مدل‌های پیشین تنها با یکی از اپراتورها کار می‌کردند، سامسونگ A51بااین‌حال امکان استفاده از سیم‌کارت تمام اپراتورها در نسخه‌ی آنلاک گلکسی A51 وجود دارد.

گلکسی A51 یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ی محبوب سری گلکسی A سامسونگ است که مدتی از عرضه‌شدن آن به بازار می‌گذرد و در ایران نیز در دسترس قرار گرفته. گوشی موردبحث برای نمایش محتوای بصری از صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچ OLED استفاده می‌کند که در بالای آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد. در پنل پشتی گلکسی A51 شاهد مجموعه‌دوربین چهارگانه هستیم که در آن، حسگری ۴۸ مگاپیکسلی در نقش دوربین اصلی ظاهر می‌شود.

 

میان‌رده محبوب کره‌ای‌ها که یکی از رقبای آیفون SE نسل دوم و البته گوشیِ معرفی‌نشده‌ی پیکسل ۴a به‌شمار می‌آید، باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون نیز بهره می‌گیرد. مدل فعلی دستگاه از شبکه‌ی ۴G LTE می‌کند، بااین‌حال سامسونگ گفته است که در تابستان پیش‌رو مدل ۵G آن را نیز روانه‌ی بازار خواهد کرد.

سامسونگ می‌گوید به تمامی کسانی که گلکسی A51 را تهیه می‌کنند ۲ ماه اشتراک رایگان یوتیوب پریمیوم و ۶ ماه اشتراک رایگان اسپاتیفای پریمیوم هدیه داده می‌شود. سامسونگ همچنین به خریداران مدل آنلاک هدفون گلکسی بادز را به رایگان ارائه می‌دهد.

برخی از نظرات

ارسال نظر

نام
ایمیل
وب سایت
پیام