دانلود محصولات هوشمند صبارایان‌تلفیق به صورت رایگان

شرکت صبارایان‌تلفیق در نظر دارد جهت پیشبرد اهداف خود، محصولات هوشمند و برگرفته از هوش مصنوعی این شرکت را در دسترس عموم جهت دانلود و آزمایش قرار دهد. جهت دانلود این محصولات کافیست به صفحه دانلود محصولات مراجعه نموده و برنامه مورد علاقه خود را جهت آزمایش دقت و سرعت دریافت نمایید.

جهت اجرای درست این برنامه ها از شما خواستاریم صفحه مورد نظر را به صورت کامل مطالعه نموده و سپس اقدام به دریافت فایل ها نمایید. همچنین توضیح مختصری از هر برنامه با ستونی با عنوان فایل توضیحات قرار داده شده است که کمک زیادی به استفاده درست از نرم افزار می نماید.

طراحی هوش مصنوعی همسو با #آسایش و #آرامش انسان

لیستی از محصولات تطبیق چهره، تخمین سن، تشخیص جنسیت، تطبیق اثرانگشت و … در این صفحه قرار داده شده است. لیست نرم افزارها در حال بروزرسانی است و به تدریج تمام خدمات این شرکت به صورت رایگان قابل استفاده خواهد بود. استفاده از این برنامه ها مختص رده سنی خاصی نمی باشد و هر شخص با هر سطح از دانش علمی می تواند استفاده مورد نیاز خود را از این نرم افزار ها داشته باشد.

لطفا در صورت استفاده از نرم افزارها نظر و پیشنهاد خود را از قسمت ارتباط باما با این شرکت در میان بگذارید. بدیهی است از نظرات سازنده در راستای بهبود کیفیت و خدمات استفاده خواهد شد.

برخی از نظرات

ارسال نظر

نام
ایمیل
وب سایت
پیام