تاریخ ورود پلی استیشن ۵ به بازار

جیسون شرایر دبیر خبر سایت کوتاکو که منبع مهمی در زمینه اخبار ویدیو گیم محسوب می‌شود اعلام کرده که انتهای ماه خرداد یا تیر باید منتظر رونمایی رسمی از پلی استیشن ۵ باشیم.

شرایر که حالا با جدا شدن از کوتاکو قرار است که کار خود را در بلومبرگ ادامه دهد، در توییتی تازه اعلام کرده که انتظار دارد سونی بعد از مدت‌ها انتطار طی ماه ژوئن که از اواخر خرداد تا اواسط تیر طول خواهد کشید، دست به معرفی پلی استیشن ۵ بزند.

پیش از این هم شایعات دیگری به معرفی پلی استیشن ۵ در خرداد امسال اشاره داشتند و توییت شرایر هم کمک می‌کند تا بیشتر به واقعی بودن این شایعه امیدوار باشیم.

سونی با وجود معرفی سخت افزار و کنترلر پلی استیشن ۵ با نام دوال‌سنس، هنوز ظاهر و رابط کاربری این کنسول را به تصویر نکشیده است. برخی شایعات می‌گویند که همزمان با معرفی این کنسول در خرداد باید منتظر انتشار اطلاعات جدید از لانچ تایتل‌های پلی استیشن ۵ باشیم.

پلی استیشن 5

 

 

در حال حاضر مطمین هستیم که پلی استیشن بعدی در تعطیلات سال نو میلادی معرفی خواهد شد، با توجه به این که سونی تایید کرده که ویروس کرونا تاثیری روی تاریخ عرضه این کنسول نخواهد گذاشت، می‌توانیم حدس بزنیم که مراسم معرفی پلی استیشن جدید احتمالا به صورت دیجیتالی برگزار خواهد شد.

این احتمال هم می‌رود که در هنگام معرفی پلی استیشن ۵، قیمت نهایی این کنسول که احتمالا رقمی نزدیک به ۵۰۰ دلار است هم مشخص شود.

برخی از نظرات

ارسال نظر

نام
ایمیل
وب سایت
پیام