کمک هزینه۲۰۰ میلیون دلاری تیک تاک

تیک تاک یک کمک هزینه ۲۰۰ میلیون دلاری را برای برترین و فعال‌ترین کاربران خود در نظر گرفته است.

امروزه شبکه‌های اجتماعی بستر مناسبی برای مردم عادی که در آرزوی رسیدن به شهرت شب و روز خود را سر می‌کنند، فراهم کرده است. در این میان شبکه اجتماعی TikTok نیز از این قاعده مستثنا نیست.

شبکه اجتماعی TikTok یک گام بزرگ برای متقاعد کردن کاربران خود به استفاده هرچه بیشتر از این شبکه اجتماعی و به اشتراک گذاری لحظات زندگی خود در این پلتفرم جذاب برداشته است. این شبکه اجتماعی اخیراً یک کمک هزینه ۲۰۰ میلیون دلاری را برای برترین و فعال‌ترین کاربران خود که همه لحظات زدگی خود را از طریق این شبکه اجتماعی با سایرین به اشتراک می‌گذارند، در نظر گرفته است. این کمک هزینه در جهت تهیه پست‌های مختلف صرف خواهد شد.

اخیراً TikTok شرایط استفاده از این کمک هزینه را اعلام کرده است. بر این اساس حداقل سن برای کاربرانی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند ۱۸ سال تمام اعلام شده است. از طرفی کاربران باید  صفحه Baseline خود را به صورت پابلیک و باز ایجاد کنند و به صورت مرتب و روزانه در صفحه خود روی پلتفرم TikTok محتوا پست کنند. امکان ارسال درخواست برای استفاده از این تسهیلات در ماه آگوست سال جاری میلادی باز خواهد شد. این شرکت اعلام کرده است که تا سال آینده میلادی افراد واجد شرایط برای در اختیار داشتن این تسهیلات شناسایی خواهند شد و تا سال آینده به احتمال زیاد مبالغ دیگری نیز به عنوان کمک هزینه به واجدان شرایط اختصاص خواهد یافت.

تیک تاک

یکی از بهترین روش‌ها برای جذب کاربر و مخاطب برای فعالیت در یک شبکه اجتماعی پرداخت کمک هزینه به کاربران فعال و تشویق آن‌ها برای فعالیت مداوم است. البته سیاست TikTok برای پرداخت کمک هزینه به افراد و مردم عادی یک روش منحصر به فرد است و باعث می‌شود مشارکت در استفاده از این شبکه اجتماعی روز به روز بیشتر شود. در واقع با این روش TikTok فقط وابسته به حضور و فعالیت افراد سرشناس و مشهور در این پلتفرم نیست و از می‌تواند از پتانسیل‌های موجود برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی نهایت استفاده را ببرد

برخی از نظرات

ارسال نظر

نام
ایمیل
وب سایت
پیام